Kundeoppfølging - slik det burde være

Kundeoppfølging - slik det burde være

Kundeoppfølging slik det burde være!
Selgerne trenger et verktøy som gjør dem mer effektive. CRMOffice er Norges enkleste CRM-system! Vi har samlet alt du trenger i programvaren - med CRMOffice som har alle Norske foretak integrert får alle en enklere hverdag.
Automatiser dine oppdateringsrutiner så kan du bruke mer tid på eksisterende og nye kunder.

Enklere blir det ikke!

Alltid tilgjengelig

Med CRMOffice i den vanlige nettleseren din kan du følge opp kundene dine akkurat når du trenger det. Registrer kontaktpersoner og aktiviteter, send og motta e-post og finn og vurder potensielle kunder – hvor som helst og når som helst. Du kan for eksempel sjekke både kredittverdighet og historikk uansett om du er i bilen, på byggeplassen eller på kontoret – og du får mer frihet i arbeidshverdagen!

Salg

De enkleste salgene gjør du når du kjenner kundene, og vet hva de vil ha. Søkefunksjonen i CRMOffice gjør det enkelt å finne nye kunder, med akkurat de spesifikasjonene du er på jakt etter. Spiss søket med flere kategorier og få enda bedre treffsikkerhet på potensielle kunder. Den oppdaterte bedriftsinformasjonen og analyseverktøyet i CRMOffice, veileder deg frem til salget – og legger grunnlaget for god kundepleie og mer salg i fremtiden.

Markedsføring

Det unike med CRMOffice er at vi både har oppdatert informasjon om kundene dine – og alle bedrifter som ennå ikke har blitt kunder. I søkeverktøyet kan du sortere og filtrere både egne kunder og andre bedrifter med over 50 forskjellige søkemuligheter, som for eksempel bransje, økonomiske tall og geografisk område. Søkeresultatene kan du enkelt og greit eksportere, så du kan bruke listene i markedsføringen. Med andre ord får du alt du trenger for å følge opp de ulike kundegruppene, sende e-poster og nyhetsbrev eller ringe for å opprette den første grunnleggende kundekontakten.

Kundepleie

For å sikre at kundene dine får den oppfølgingen de ønsker, har CRMOffice en god oversikt over all kundekontakt. Du kan velge automatisk lagring av e-postkorrespondanse, enkelt legge inn notater om telefonsamtaler og logge alle tilbakemeldinger fra kunden på ett og samme sted. Vi brenner for at du skal kunne gi kundene dine den absolutt beste oppfølgingen – på den enkleste og mest effektive måten!


SoftwareNorge Logo

Software Norge AS
Oluf Onsums vei 9
0680 Oslo

Telefon: 98 90 54 10
E-post: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
Orgnr. 973052020