Et CRM-system som gir utfyllende informasjon og er enkel å bruke. Vi har utviklet et brukervennlig CRM-system for kundeoppfølging, som sørger for å håndtere dine kunderelasjoner på en profesjonell og innovativ måte.
Vi gir deg full oversikt over kunder, prosjekter, møter og oppgaver. Alt samlet på ett sted. Hold oversikt og følg fremdriften i prosjektene dine, helt enkelt - fra hvor som helst.
Vi har samlet alt du trenger i ett og samme tjeneste. Du får alt du trenger for å følge opp de ulike kundegruppene, og opprettholde den grunnleggende kundekontakten og de gode relasjonene. På den måten føler kunden seg godt ivaretatt.
Når kundene er fornøyde, øker sannsynligheten for lojale og langvarige relasjoner. Med et enkelt og smart kundeoppfølgingssystem, gir vi din bedrift en enklere og mer effektiv hverdag!
CRM står for Customer Relationship Management. På norsk kalles dette kunderelasjonshåndtering, og er et strategisk verktøy for å økt omsetning, forretningsvekst samt økt kundelojalitet. Gode forretningsforhold og fornøyde kunder skaper mersalg, og CRM handler om nettopp det. Å ha kunden i fokus.
Dagens B2B-marked blir stadig mer konkurranseutsatt, og terskelen for å bytte leverandør eller tjeneste er dessverre lav. Det er derfor ekstra viktig å både verdsette og ivareta de gode kunderelasjonene.
Med et godt system fra oss, sørger du for å beholde eksisterende kunder, samtidig som du vinner over nye. Gode CRM-løsninger er helt avgjørende for å stille sterkt mot konkurrenter – Sett kunden først med CRMOffice.
Et godt CRM-verktøy fungerer slik at aktiviteter som relateres til kunde innenfor både salg, markedsføring og kundeservice er lett tilgjengelig. Denne informasjonen er tilgjengelig for alle ansatte til enhver tid.
CRMOffice sin kundedatabase inneholder full oversikt over viktig bedriftsinformasjon og grunndata om alle norske virksomheter på ett og samme sted.
Hvem har vel ikke møtt på utdatert kontaktinfo i kundelistene? CRMOffice har en unik fordel som inneholder full oversikt over viktig grunndata om dine bedriftskunder du legger inn i systemet. Det er et system som vedlikeholder din data, og oppdateres hver dag, slik at du alltid har tilgang på oppdaterte firmanavn, daglig ledere, adresser, telefonnummer, slettinger, konkurser, navnendringer, antall ansatte mm. Dette er også informasjon som kan legges som varsling, slik at du er i forkant av din kundekontakt som er på vei ut av bedriften.
Med god kvalitet på data er du ett hode foran.
I 2018 trådte den nye europeiske personvernforordningen, The General Data Protection Regulation (GDPR), i kraft. I Norge. Denne loven krever at alle bedrifter må følge nye og strengere regler om personvern, eller risikere store bøter. GDPR-funksjonene i CRMoffice hjelper deg å administrere formålene bedriften din har for å lagre persondata, kommunisere og samhandle med kundene dine. I vår GDPR-administrasjon kan du enkelt sette opp og automatisere nødvendige data. CRMOffice hjelper deg, slik at du kan bruke tiden på god kundepleie.
Noen av våre fornøyde kunder