CRMOffice for enkel kundeoppfølging

Et CRM-system som gir utfyllende informasjon og er enkel å bruke. Vi har utviklet et brukervennlig CRM-system for kundeoppfølging, som sørger for å håndtere dine kunderelasjoner på en profesjonell og innovativ måte.

Kundeoppfølging med CRMOffice

Kundeoppfølging

Vi gir deg full oversikt over kunder, prosjekter, møter og oppgaver. Alt samlet på ett sted. Hold oversikt og følg fremdriften i prosjektene dine, helt enkelt - fra hvor som helst.

Enkelt og smart CRM-system

Vi har samlet alt du trenger i ett og samme tjeneste. Du får alt du trenger for å følge opp de ulike kundegruppene, og opprettholde den grunnleggende kundekontakten og de gode relasjonene. På den måten føler kunden seg godt ivaretatt.

Når kundene er fornøyde, øker sannsynligheten for lojale og langvarige relasjoner. Med et enkelt og smart kundeoppfølgingssystem, gir vi din bedrift en enklere og mer effektiv hverdag!

Smart CRM system
CRM for økt lønnsomhet

Customer Relationship Management (CRM) for økt lønnsomhet

CRM står for Customer Relationship Management. På norsk kalles dette kunderelasjonshåndtering, og er et strategisk verktøy for å økt omsetning, forretningsvekst samt økt kundelojalitet. Gode forretningsforhold og fornøyde kunder skaper mersalg, og CRM handler om nettopp det. Å ha kunden i fokus.

Hvordan kan CRM hjelpe din bedrift?

Dagens B2B-marked blir stadig mer konkurranseutsatt, og terskelen for å bytte leverandør eller tjeneste er dessverre lav. Det er derfor ekstra viktig å både verdsette og ivareta de gode kunderelasjonene.

Med et godt system fra oss, sørger du for å beholde eksisterende kunder, samtidig som du vinner over nye. Gode CRM-løsninger er helt avgjørende for å stille sterkt mot konkurrenter – Sett kunden først med CRMOffice.

CRM kan hjelpe din bedrift stort
Se hvordan CRM fungerer

Hvordan fungerer CRM?

Et godt CRM-verktøy fungerer slik at aktiviteter som relateres til kunde innenfor både salg, markedsføring og kundeservice er lett tilgjengelig. Denne informasjonen er tilgjengelig for alle ansatte til enhver tid.

CRMOffice sin kundedatabase inneholder full oversikt over viktig bedriftsinformasjon og grunndata om alle norske virksomheter på ett og samme sted.

Grunndata som plattform

Hvem har vel ikke møtt på utdatert kontaktinfo i kundelistene? CRMOffice har en unik fordel som inneholder full oversikt over viktig grunndata om dine bedriftskunder du legger inn i systemet. Det er et system som vedlikeholder din data, og oppdateres hver dag, slik at du alltid har tilgang på oppdaterte firmanavn, daglig ledere, adresser, telefonnummer, slettinger, konkurser, navnendringer, antall ansatte mm. Dette er også informasjon som kan legges som varsling, slik at du er i forkant av din kundekontakt som er på vei ut av bedriften.

Med god kvalitet på data er du ett hode foran.

Grunndata som plattform
Stort fokus på personvern

CRMOffice har fokus på personvern

I 2018 trådte den nye europeiske personvernforordningen, The General Data Protection Regulation (GDPR), i kraft. I Norge. Denne loven krever at alle bedrifter må følge nye og strengere regler om personvern, eller risikere store bøter. GDPR-funksjonene i CRMoffice hjelper deg å administrere formålene bedriften din har for å lagre persondata, kommunisere og samhandle med kundene dine. I vår GDPR-administrasjon kan du enkelt sette opp og automatisere nødvendige data. CRMOffice hjelper deg, slik at du kan bruke tiden på god kundepleie.

Noen av våre fornøyde kunder

Prøv CRMOffice helt gratis

Software Norge AS
Org.nr: 973 052 020